2015. szeptember 2., szerda

~ Díj #1 ~

  
  Pár nappal ezelőtt jött egy üzenet facebookon, a kedvenc bloggeremtől, aminek az olvasása után az állam leesett a földre és pár percig csak némán bámultam a képernyőt.

A blog megkapta az első díját, egy olyan személytől, akire én felnézek és mindig csodáltam a tehetségét. Szóval köszönöm Mina ! ♥




              A díjról bővebben ide kattintva olvashattok!




       Szabályok:

 1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad.
 2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad.
 3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról.
 4. Írj 12 dolgot a saját blogodról.
 5. Válaszolj a 12 kérdésre.
 6. Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban.
 7. Kommentelj annak a blogján egy fejezethez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jár a visszajelzés.
    Ez lehet kritika, véleményezés, a lényeg, hogy építő jellegű legyen.
 8. Cseréljetek linket.
 9. Küldd tovább 12 embernek a díjat.
10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre úgy, hogy az én blogomra vezessen.


       12 dolog az 'Utcafiúk' - ról:
 1. A BTS nevű Kpop banda tagjai a szereplők, viszont a történetben 'átlagos' fiúkként vannak jelen.
 2. A főszereplő a kedvenc tagom a bandából, Jungkook.
 3. A történetben 17 éves és fekete hajú.
 4. Az apja a suli igazgatója.
 5. Rendszeresen ellógja az órákat, ennek ellenére kitűnő tanuló.
 6. Jungkook komoly lelki fájdalmakkal küszködik.
 7. Már az első részben izgalmas dolgok történnek, a lezárás pedig arra készteti az olvasót, hogy          folytassa a történetet.
 8. A blog arról árulkodik, hogy az írónő szép nagy szókinccsel rendelkezik.
 9. A blog dizájnja külön dicséretet érdemel, hiszen gyünyörű és kevés blog rendelkezik ilyen szép kinézettel.
10. A főszereplő nagyon kíváncsi és vonzza a veszély.
11. A történet egy harmadik fél szemszögéből íródik, vagyis E/3 (egyes szám, harmadik személy, 'Ő')
12. A fejezetek végén mindig egy csavar van.


       12 dolog a saját blogomról:

 1. Egy álom ihlette, melyben egy csapat fiú egy védtelen lányt gyötört.
 2. Az első nap 6 részt írtam meg, a második nap 4-et.
 3. Csak akkor akartam publikálni, csak mikor véglegesen befejeztem a történetet, de egy különös okból kifolyólag mégis közzétettem.
 4. Csak zenehallgatás közben tudok írni.
 5. A két női főszereplőt (SunHi és Yoora) saját magamról mintáztam. Yoora az őrültebb felem, míg SunHi a csendesebb, visszahúzódóbb.
 6. Minden részt átküldök 2 barátomnak, akik elmondják a véleményüket és tanácsokkal látnak el.
 7. Az egyik rész után (ami még egyenlőre nincsen publikálva), megkaptam a 'perverz őrült' jelzőt.
 8. A BTS-es történetekben Jungkook általában 'úriember', itt viszont ennek az ellenkezője.
 9. Az egyik barátom le szokta menteni az előre megírt részeket, hogy vészhelyzet esetén - ha elromlik a laptopom - ne vesszenek el.
10. A történet egy bizonyos szintig valós, megtörtént eseményeken alapszik.
11. Minden egyes részt többször átolvasok és publikálás előtt általában kiegészítem őket.
12.Eleinte nem fűztem nagy reményeket a bloghoz és nem gondoltam volna, hogy ennyi embernek tetszeni fog, mégis rengeteg pozitív megjegyzést kapok, amit itt is meg szeretnék köszönni. ♥


       12 kérdés az Utcafiúkkal kapcsolatban:


 1. Mit gondolsz Jungkookról?

  Jungkook a kedvenc tagom a bandából. A történetben erősnek próbálja mutatni magát, viszont úgy érzem, hogy gyenge lelki világa van és reménykedem, hogy a többi tag hatására a lelke is megerősödik.
2. Szerinted ki lesz majd a később megjelenő osztálytárs, Hyeri, Hana, vagy egy teljesen új karakter?
  Szerintem Hyeri lesz.
3. Mivel bolygatja majd fel Kook életét?
  Kookie szerelmes lesz a lányba.
4. Mit gondolsz, az Utcafiúk tényleg olyan rosszak lennének, mint híresztelik?
  Nem hiszem. Szerintem csak pár lázadó fiatal, akik élvezik az életet és tesznek néhány olyan dolgot, amit nem szabadna.
5. Szerinted befogadják Jungkookot?
  Természetesen igen, bár nem könnyen.
6. Suga valóban nem kedvelheti a fiút?
  Szerintem csak nem ismeri, de később meg fogja kedvelni.
7. Szerinted baja fog esni Jungkooknak?
  Megtörténhet, hogy baja esik, viszont szerintem semmi komoly nem fog történni vele.
8. Mit gondolsz, Daichi valóban barátjaként tekint Jungkookra, vagy ő is csak "megjátssza" ?
  Szerintem tényleg barátjának tartja.
9. Szimpatikusnak tartod Kook karakterét?
  Igen, bár kicsit sok nekem, hogy ennyi fájdalom rejtőzik a fiúban és hogy az életét magasról lesz@rja. De bízom benne, hogy ez változni fog.
10. Mit gondolsz J-Hope-ról?
  Eddig kicsit durva a karaktere, viszont szerintem idővel neki is meglágyul a szíve.
11. Találkoztál már ez előtt is a bloggal, vagy most láttad először?
  Természetesen találkoztam, hiszen a kedvenc bloggerinám írja.
12. Ezentúl is olvasni fogod?
  IGEN ♥



       12 kérdés az én blogommal kapcsolatban:



1. Jártál már a blogon ezelőtt?

2. A két lány közül (SunHi, Yoora) melyikkel tudsz jobban azonosulni és miért?
3. Mit gondolsz a történetről?
4. Szerinted Jimin miért viselkedése miért változott meg az utóbbi időben a lánnyal szemben?
5. Szerinted SunHi és Yoora igaz barátok? (válaszodat indolokd)
6. Mit gondolsz, melyik a legerőszakosabb tag?
7. Szerinted fognak olyant tenni a főszereplő lánnyal, ami mély sebet hagyhat benne? (Ha igen, mire gondolsz?)
8. Szerinted a lány tehetne valamit a bántalmazások ellen? (Ha igen, mit?)
9. Mit gondolsz Yooráról?
10. Mit gondolsz Jiminről?
11. A részek izgulása közben átérezted a lány szenvedését, vele együtt izgultál?
12. A blogot ez után is olvasni fogod?



       Díjazottjaim:

            (nem írok számozást)





  Sajnálom, de nem tudok 12 blogot díjazni, mivel a sok közül amit olvasok csak ez a négy fogta meg teljesen az érdeklődésemet ( és természetesen az Utcafiúk) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése